Subject: 24029 Uus-Kiviõli kaevanduse surfiplatsi juurdepääs, eskiisi kooskõlastamine
From: "Karl Kadak Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 09:39:04 +0300

Tere!

Oleme projekteerimas OÜ VKG Kaevandused tellimusel Ida-Viru maakonnas
Lüganuse vallas Rebu külas Uus-Kiviõli kaevanduse surfiplatsi nr 2
mahasõidu põhiprojekti (Roadplan OÜ töö nr 24029).

Projektiga nähakse ette 1 ristumiskoht riigiteega 13129, km 5,98.
Transpordiamet on väljastanud projektile ka tingimused  20.02.2024 nr
7.1-1/24/2919-2

Oleme valmis saanud lahenduse esmase eskiisi ning seoses sellega
sooviksime saada tagasisidet või kooskõlastust eskiisile.

Eskiis ja tingimused on leitav lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/24029uus-KiviliMS/EhCmHfHQpEZHti
ZqSWm2howBi_hup6zZu0-31oNTlbKTbQ?e=KdoRtV>  2024-09-09 eskiis TRAM

Lugupidamisega

Karl Kadak
Projektijuht

+372 55668311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.